کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا از ۱+۲ به ۱+۱ کاهش یافت.
تهران- ترسیم – کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا از ۱+۲ به ۱+۱ کاهش یافت.
به گزارش ترسیم نیوز، بر اساس اعلام AFC و پس از عملکرد نمایندگان فوتبال ایران در لیگ‌ها این قاره، سهمیه باشگاهی ایران در لیگ نخبگان آسیا تا سال ۲۰۲۶ -۲۰۲۷ کاهش یافته و به ۱+۱ رسید.
با این شرایط فوتبال ایران به صورت مستقیم تنها یک نماینده در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت و تیم دوم باید در مرحله پلی‌آف حاضر شود تا در صورت برتری و صعود برابر حریفان خود، جواز حضور در مرحله گروهی را به دست آورد.
عربستان با ۳، امارات و قطر با ۲ تیم و یک نماینده در پلی‌آف و ازبکستان و عراق نیز با یک نماینده در لیگ نخبگان حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه خبر:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پست های مرتبط

Picture of ترسیم نیوز-ترسیم خبر

ترسیم نیوز-ترسیم خبر

آنان که رهسپار دیار هنر شدند
یابنده بصیرت و صاحب نظر شدند

واقف به کار عقل شدند و به سر عشق
آنان که اهل دانش و اهل هنر شدند

تصویر روز: