
هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است تا با نمایش اقتدار همراه با عطوفت، گوشهای از توانمندیهای این نیرو را به منصه ظهور برسانیم
بهارستان آنلاین – بهزاد غفاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در پیامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. به گزارش بهارستان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز؛ در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است تا با نمایش اقتدار همراه با عطوفت، گوشهای از توانمندیهای این نیرو را به منصه ظهور برسانیم و موجبات افزایش اعتماد و مشارکت مردم انقلابی مان را فراهم آوریم؛ باشد که به دعای حضرت ولی عصر (ع)، این مهم تحقق یابد. نامگذاری شایسته هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم پدیدار ساخت تا اینجانب افتخار داشته باشم به نمایندگی از خانواده آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، از خدمات و زحمات شبانه روزی جامعه بزرگ و سرفراز فراجا صمیمانه قدردانی نمایم. بار دیگر ضمن تبریک این هفته به خانواده پرافتخار فراجا، از درگاه خداوند متعال بالندگی

خواهشا یک بار برای همیشه تکلیف خودروسازان را در کشور روشن کنید
امیرحسین عصاریان برای بهارستان آنلاین نوشت: چندی قبل مسئله خودروهای دپو شده در پارکینگ دو خودروساز بزرگ کشور دوباره سوژه رسانه ها شد و سر و صدای زیادی به پا کرد تا جایی که این مسئله واکنش رئیس قوه قضائیه را به همراه داشت و وی نیز خواستار روشن شدن تکلیف این خودروها شد اما این جریان انگار ادامه دار است چراکه معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت چندی قبل در بازدید از ایران خودروی خراسان، وجود 10 هزار خودروی دپو شده را در پارکینگ این شرکت را تایید و به باد انتقاد گرفت و مدیرعامل این شرکت نیز در واکنش به اظهارات رئیس سازمان حمایت ادعا نمود که، معطلی مجوز اداره استاندارد و کمبود تریلی برای حمل این خودروها عامل این موضوع است که دلایل ذکر شده واقعا جای تامل بسیار دارد. امیر حسین عصاریان سردبیر جامعه خبری تحلیلی بهارستان آنلاین با تاکید بر اینکه روئسای سه قوه

گزینه امنیت و محیط امن برای مردم،یکی از شاخصهای زندگی برتر و جامعه پیشرفته است
محمدامین امین زاده بمناسبت هفته نیروی انتظامی برای ترسیم آنلاین نوشت : وقتی که صحبت از شاخصهای زندگی برتر و جامعه پیشرفته میشود، گزینه امنیت و محیط امن برای مردم، تبدیل به یک شاخصه اصلی میشود که تأمین آن وظیفه اصلی و عمده هر حاکمیت به شمار میرود. کشور ما به دلیل قرارگیری در موقعیت بسیار حساس ژئوپلیتیک جهان و همسایگی با کشورهای ناامنی مانند افغانستان و پاکستان که حتی در تأمین امنیت خود با مشکلات جدی مواجهند، مخاطرات انتظامی فراوانی در داخل دارد که مدیریت آنها نیازمند تلاش و مجاهدت بسیار زیادی است. امروزه فرماندهی انتظامی کشور با گسترهای به وسعت ایران اسلامی عهدهدار این مسئولیت خطیر بوده و هرچند که فراز و نشیبهای فراوانی به چشم دیده، توانسته که در حد و اندازههای مطلوبی خود را نشان دهد. بیشک در هر دستگاهی اشتباه و خطا وجود داشته و نیروی انتظامی هم عاری از این موضوع نیست ولی اینکه
