وقتی اجرای قانون مدیریت نمی‌شود، پرداختی از جیب مردم بالا خواهد رفت

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از افزایش پرداختی مردم بابت هزینه‌های درمان خبر داد. به گزارش «ترسیم آنلاین» ؛ حسینعلی شهریاری، در برنامه صف اول، از روند تخصیص ارز به حوزه سلامت انتقاد کرد و گفت: این تاخیرها باعث می‌شود که روند تأمین کالاهای سلامت دچار مشکل شود و مردم آسیب ببینند. وی افزود: همان موقع که ارز ترجیحی دارو را حذف کردند، به رئیس جمهور نامه نوشتم و گفتم که باید منابع مالی A ریال باشد که دولت نتوانست منابع مالی مورد نیاز را تأمین کند. شهریاری با اشاره به اجرای طرح دارویاری، گفت: وقتی ارز ترجیحی دارو حذف شد، قرار بود بیمه‌ها جور افزایش قیمت دارو را بکشند، اما می‌بینیم که پرداختی مردم بابت دارو بالا رفته است. رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: ما گفتیم که پرداختی از جیب مردم نباید از ۳۰ درصد بالا برود که متأسفانه در حال حاضر به ۵۰ تا

ادامه مطلب »

با اولویت‌بندی سهمیه آرد مصرف نان مناسب و اسراف نمی‌شود

نماینده مردم فارس  در مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً باید یارانه نان داده شود؛ چون مصرف روزانه مردم است. تقریباً با یارانه‌ای که در حوزه گندم و نان در بودجه مصوب کردیم، شرایط ثابت باقی می‌ماند. به گزارش «ترسیم آنلاین» ؛ رحیم زارع، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی در خصوص یارانه نان گفت: در بودجه ۱۰۴ هزار میلیارد تومان برای خرید گندم در نظر گرفتیم و اختیارات لازم هم به دولت دادیم تا از محل تبصره ۱۴ بتواند پول گندم را از ردیف‌های دیگر که یکی از آنها حوزه شهرداری‌ها بود پرداخت کند. وی در ادامه بیان کرد: یارانه‌ نان بویژه به قشر فقیر جامعه که نان غذای اصلی آنها است، باید داده شود. بنده هم مخالف هستم که یارانه نان حذف شود. این نماینده در خصوص اسراف شدن نان توضیح داد: اینکه نان اسراف می‌شود و برای خوراک دام می‌رود و از این دست ایرادها

ادامه مطلب »

پربحث ترین

شبکه اجتماعی

استانها

تصویر روز: