رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران: مردم به ویژه اعضای صنفی پای صندوق رای بیایند و رای خود را به حمیدرضا یوسفی‌فر بدهند

به گزارش ترسیم به نقل از پایگاه خبری صنعت مد ، سید محمود موسوی، رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران در گفت‌وگو با پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، اظهار کرد: بنده بیش از ۲۵ سال است که مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر را می‌شناسم و از تولیدکنندگان خوب صنفی هستند. موسوی عنوان کرد: مهندس یوسفی‌فر همواره کار و زندگی‌شان را در کنار همکاری با اتحادیه، به طور شبانه روز در خدمت به صنف و مردم گذاشته‌اند و حتی در نیمه شب هم که با ایشان تماس گرفته می‌شود، پاسخگو هستند و از کمک به اتحادیه و اعضای صنفی هیچگاه کوتاهی نکرده‌اند. رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران تصریح کرد: من از مردم به ویژه اعضای صنفی خواهش می‌کنم که پای صندوق رای بیایند و رای خود را به ایشان (حمیدرضا یوسفی‌فر) بدهند تا حداقل ما دو تا سه کرسی در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم. وی خاطرنشان کرد:

ادامه مطلب »

پربحث ترین

شبکه اجتماعی

استانها

تصویر روز: