
خروج سرمایه انسانی از کشور به مراتب بدتر و سختتر از خروج سرمایه اقتصادی از مملکت است
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت : خروج سرمایه انسانی از کشور بسیار بحث جدی و به باور من، ضرر از بابت این موضوع به مراتب بدتر و سختتر از خروج سرمایه اقتصادی از مملکت است. به گزارش «ترسیم آنلاین» ؛ معین الدین سعیدی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از افراد برتر در کنکور آزمون سراسری، نخبگان، کادر بهداشت و درمان مسیر مهاجرت را در پیش گرفتند و این اتفاقات، وضع را سختتر از گذشته کرده است؛ خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز به برخی از افراد مهاجرت کرده انگ زده میشود که اینها حب وطن ندارند. در حقیقت افراد را مجبور به مهاجرت میکنند و بعد انگ بیوطنی به آنها میزنند، در حالی که این گزاره اشتباه است و بسیاری از این افراد، از سر اجبار مهاجرت از کشور را انتخاب کردند. وی در ادامه گفت : وقتی یک پرستار

نمی شود ارکان تصمیم گیر نسبت به موضوع مهاجرت پزشکان و پرستاران به این حد بی تفاوت باشند
متاسفانه شاهد موج جدید مهاجرت ها مخصوصا از سوی نخبگان و بالاخص در حوزه سلامت هستیم؛ با این روندی که در حال رخ دادن است چه بسا شاهد روزی باشیم که مجبور شویم پزشک بنگلادشی و هندی وارد کنیم.

مردم سیستان و بلوچستان با امام خامنهای دیدار میکنند
دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری دوشنبه هفته آینده 20 شهریورماه برگزار میشود.

خودکفایی صنایع نظامی غیر قابل تحریم است
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفتهای فراوان ایران در عرصه صنایع نظامی و پهبادها به خبرنگار جامجم آنلاین گفت: شرایط امروز جهان بسیار آشفته است و از همین رو، هر کشوری در حد توان خود سرمایهگذاریهای زیادی روی توان نظامی و سیستمهای دفاعی کشور میکند تا بتواند در برابر هر تهدیدی مقابله کند و تمامیت ارضی خود را در برابر تجاوز دشمن حفظ و حراست کند. به گزارش «بهارستان آنلاین» ؛ فداحسین مالکی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب در معرض انواع و اقسام توطئههای داخلی و خارجی قرار گرفت و دشمان برای نابودی نظام تازه پا گرفته از هیچ تهدیدی حتی جنگ نظامی فروگذار نبودند؛ خاطرنشان کرد: در طول دوران جنگ تحمیلی با وجود همه مشکلات و کمبودهایی که در عرصه تامین تجهیزات نظامی برای دفاع از خود داشتیم اما توانستیم هشت سال در یک جنگ نابرابر در برابر متجاوز خارجی ایستادگی کنیم.

اولویت همه مسئولان باید مسائل معیشتی مردم باشد
پیشبینی برنامه هفتم تناسبی با واقعیتهای موجود اقتصادی و عزم دولت ندارد.

سخنان مدیرکل بیمههای اجتماعی وزارت کار پارادوکس محض است/اگر مرهمی نیستید حداقل نمک روی دردهای مردم نپاشید
اگر مسئولین واقعا حرف زدن بلد نیستند، حرف نزدن را که میتوانند انجام دهند.
