شرمنده ملت ایران هستیم و امیدواریم که بتوانیم با تلاش مضاعف و حل مشکلات این مردم عزیز، بخشی از ایثار، فداکاری و حضور پرشور آنان را جبران کنیم.

تهران- ترسیم – مسعود پزشکیان امروز چهارشنبه 22 بهمن 1404 با حضور در جمع راهپیمایان با تاکید بر اینکه حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی برای دشمنان است، گفت: شرمنده ملت ایران هستیم و امیدواریم که بتوانیم با تلاش مضاعف و حل مشکلات این مردم عزیز، بخشی از ایثار، فداکاری و حضور پرشور آنان را جبران کنیم.

لینک کوتاه خبر:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پست های مرتبط

Picture of ترسیم نیوز-ترسیم خبر

ترسیم نیوز-ترسیم خبر

آنان که رهسپار دیار هنر شدند
یابنده بصیرت و صاحب نظر شدند

واقف به کار عقل شدند و به سر عشق
آنان که اهل دانش و اهل هنر شدند

تصویر روز: