ترسیم- رییس هیئت مذاکره کننده کشورمان به همراه وزیر امور خارجه امشب و در بدو ورود به مسقط با وزیر امور خارجه عمان و هیئت همراه درباره همکاریهای دوجانبه و همچنین تثبیت ترتیبات ایرانی در مدیریت تنگه هرمز گفتوگو کردند.
به گزارش ترسیم نیوز، دکتر قالیباف رییس هیئت مذاکره کننده کشورمان به همراه سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه دوشنبه اول تیرماه در بدو ورود به مسقط با بدر بوسعیدی وزیر امور خارجه عمان و هیئت همراه درباره همکاریهای دوجانبه و همچنین تثبیت ترتیبات ایرانی در مدیریت تنگه هرمز گفتوگو کردند.
هیئت مذاکره کننده “میناب ۱۶۸” پس از مذاکرات سوییس به مسقط پایتخت عمان سفر کرده و در بدو ورود به فرودگاه این شهر مورد استقبال بدر بوسعیدی قرار گرفت.

ارتقای همکاریهای دوجانبه و مذاکره درخصوص ترتیبات ایرانی مدیریت تنگه هرمز، محور نشست های مسقط خواهد بود./
پایان پیام


