عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره دلایل عملیات «طوفان الاقصی» نوشت: رژیم اشغالگر قدس از بلعیدن و هضم کشور فلسطین تحت عنوان قدس شریف و سر زمینهای اشغالی چنان مطمئن و مغرور شده بود که نه تنها صلح بر اساس قطعنامه ۲۴۲ و آزاد سازی مناطق اشغالی در جنگ ۱۹۶۷ اعراب و اسرائیل را منتفی می داند،بلکه توصیه های روسای جمهور آمریکا متحد اصلی خود که خواهان فیصله یافتن وضع موجود هستند را نیز نمی پذیرد؟!!!

علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و فعال سیاسی اصلاح طلب در مطلبی که در اختیار خبرنگار خبرگزاری ترسیم قرار داد ؛ نوشته است: صرف نظر از رفتار حاکمیت ایران در داخل و نحوه پيگيري”محور مقاومت”نیروهای حماس،جهاد اسلامی و دیگر فلسطینیان به دلیل ادامه اشغالگری اسرائیل و تضییع حق مردم فلسطین حق دارند به طریقی که نفع و مصلحت آنان است با اشغالگر و با رمز”طوفان الاقصى”عمل نمایند.

وی با تاکید بر اینکه ای کاش همه مسلمانان و به ویژه کشورهایی که دارای مرز مشترک با اسرائیل هستند فلسطین را تنها نگذارند؛نوشته است : قطعا اگر رژیم اشغالگر قدس بتواند، بدترین جنایت و فجایع را در مورد فلسطینیان انجام خواهد داد و لازم است برای جلوگیری از کشتار و از بین بردن سرپناه و معیشت آنها همه کشورها و به خصوص دارندگان حق وتو از طریق سازمان ملل و ابزار آن شورای امنیت اقدام های بازدارنده را اِعمال نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پست های مرتبط

Picture of ترسیم نیوز-ترسیم خبر

ترسیم نیوز-ترسیم خبر

آنان که رهسپار دیار هنر شدند
یابنده بصیرت و صاحب نظر شدند

واقف به کار عقل شدند و به سر عشق
آنان که اهل دانش و اهل هنر شدند

تصویر روز: