ترسیم نیوز ، در پی تجاوز مشترک اسرائیل و آمریکا به ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ترسیم نیوز ، در پی تجاوز مشترک اسرائیل و آمریکا به ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

در پاسخ به تجاوز دشمن متخاصم و جنایتکار به جمهوری اسلامی ایران، اولین موج حملات گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به سوی سرزمین های اشغالی آغاز شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا از درگاه های رسمی اعلام می گردد.

لینک کوتاه خبر:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پست های مرتبط

Picture of ترسیم نیوز-ترسیم خبر

ترسیم نیوز-ترسیم خبر

آنان که رهسپار دیار هنر شدند
یابنده بصیرت و صاحب نظر شدند

واقف به کار عقل شدند و به سر عشق
آنان که اهل دانش و اهل هنر شدند

تصویر روز: