وزیران امور خارجه ایران و پاکستان با یکدیگر به صورت تلفنی در مورد آخرین تحولات رایزنی و گفت‌وگو کردند.

ترسیم – وزیران امور خارجه ایران و پاکستان با یکدیگر به صورت تلفنی در مورد آخرین تحولات رایزنی و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ترسیم نیوز، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان و «محمد اسحاق‌دار» معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان عصر امروز پنجشنبه به صورت تلفنی بحث و گفت‌وگو کردند.

طرفین در این رایزنی، ضمن مرور آخرین تحولات و روندهای جاری در منطقه، بر اهمیت استمرار مسیر گفت‌وگو و دیپلماسی و نیز گسترش همکاری‌های سازنده میان کشورهای منطقه در راستای صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه و جلوگیری از شکل‌گیری و تشدید تنش‌ها تأکید کردند.

 

لینک کوتاه خبر:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پست های مرتبط

Picture of ترسیم نیوز-ترسیم خبر

ترسیم نیوز-ترسیم خبر

آنان که رهسپار دیار هنر شدند
یابنده بصیرت و صاحب نظر شدند

واقف به کار عقل شدند و به سر عشق
آنان که اهل دانش و اهل هنر شدند

تصویر روز: