
عراقچی: توانمندی نظامی و دفاعی ایران موضوع هیچ مذاکرهای نخواهدبود/ نه به غنیسازی صفر
از این به بعد طبق قانون مجلس، همه فعالیتها و همکاری ایران با آژانس از طریق شورای عالی امنیت ملی انجام خواهد شد.

نامه انتقادآمیز ۲۴ نماینده تهران به پزشکیان درباره مصاحبه
۲۴ نماینده تهران در نامه ای خطاب به رییس جمهور با بیان اینکه مواضع تان در مصاحبه با خبرنگار آمریکایی خلاف وحدت در جامعه برای مبارزه با امریکا بود، گفتند: به مشورتهای غلط برخی اطرافیان تان گوش نکنید.

آژانس اتمی در واکنش به قانون جدید ایران: در انتظار دریافت اطلاعات رسمی هستیم
آژانس بینالمللی انرژی اتمی در واکنش به قانون مجلس شورای اسلامی ایران برای تعلیق همکاری با این نهاد اعلام کرد که آژانس از گزارشها مطلع و منتظر دریافت اطلاعات رسمی بیشتر از سوی تهران است.

بروجردی: شاید غنیسازی ۹۰ درصدی انجام بدهیم
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه غنیسازی صفر یک توهم است و با اشاره به شهادت دانشمندان هستهای و حمله به تأسیساتمان گفت: ایران هزینههای سنگینی پرداخت کرده است؛ از این پس بدون پذیرش هیچ شرطی، حق مسلم ماست که مطابق معاهدات بینالمللی غنیسازی را به میزان نیاز خود انجام دهیم.

قالیباف: مصوبه مجلس حساب و کتاب ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی بود
قالیباف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: آژانس انرژی اتمی اندک اعتبار خود را نیز با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مراکز هستهای کشورمان با رژیم جنایتکار اسرائیل و زمینهسازی تجاوز و حملات به مراکز هستهای ما به حراج گذاشت و حتی در ظاهر نیز آن را محکوم نکرد.

واکنش لاوروف به درخواست گروسی از ایران: تضمینی درباره درز نکردن دوباره اطلاعات نیست
اکنون رافائل گروسی درخواست کرده است که اطلاعات مربوط به محل نگهداری اورانیوم غنیشده ایران ارائه شود و حال آنکه هیچ تضمینی درباره درز نکردن دوباره اطلاعات از آژانس اتمی نیست.
