درِ سازمان‌های بی‌خاصیت حقوق بشر بین المللی را به‌جای گل، سیمان بگیرید

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: چرا اسرائیل غاصب را که بیش از ۵۰ درصد منازل مردم غزه را با خاک یکی کرده محاکمه نمی‌کنید؟ این موجود پلید و خبیث به هیچ قانونی پایبند نیست و تحت حمایت شیطان اعظم هر کاری را می‌کند. به نظرم برای آسودگی خیال همه باید درِ این سازمان‌های بی‌خاصیت را به‌جای گل سیمان بگیرید. به گزارش  «ترسیم آنلاین» ؛ آیت الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه نوزدهم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج بابیان اینکه متقین ولایت مدارند و سخنان و دستورات ولی جامعه را زمین نمی‌گذارند و تا حد توان اجرا می‌کنند، بیان داشت: امیرالمؤمنین علیه‌السلام وقتی شنیدند که یاران معاویه به غارت شهر انبار اقدام کرده‌اند، تنها و پیاده از کوفه بیرون آمد تا به نُخیله رسید، مردم در آنجا

ادامه مطلب »

دولت هزینه تحریم، رکود، تورم و حتی جنگ اقتصادی را از مردم می گیرد/اوضاع اقتصادی کشور نمی تواند درست شود

نماینده ادوار مجلس گفت: اوضاع اقتصادی کشور نمی تواند درست شود، حتما تورم افزایش پیدا می کند چون دولت هزینه تحریم، رکود، تورم و حتی جنگ اقتصادی را از مردم می گیرد. به گزارش خبرگزاری«ترسیم» ؛ ابوذر ندیمی پیرامون وضعیت اقتصادی کشور و اینکه برنامه ای عمل نمی کنیم، دراز مدت و آینده نگر نیستیم، گفت: محدود به درآمدهای جاری هستیم بیشتر هم تبلیغات پروپگاندا می کنیم، مثلا اگر به نمایندگان بگوییم چند اقدام اقتصادی در کارنامه مجلس یازدهم را به مردم نشان دهند، چه برای عرضه دارند؟ دائم به جوانان می گویند «ازدواج کنید» در جواب می شنوند «براساس چه چیزی ازدواج کنیم؟» وی افزود: نمی شود دام به مردم حرف های عمومی و کلی زد که زمینه هایش فراهم نیست بنابراین گرانی اتفاق عجیبی نیست. یعنی اگر ارز ترجیحی 4200 تومان تبدیل به ارز 28500 شد، طبیعی بود چون وضعیت اقتصاد کشور معلوم است. اقلام با ارز دولتی

ادامه مطلب »

نباید در این شرایط تحریم «اسکناس دلار» در داخل کشور بدون ساماندهی مبادله شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت : یکی از اقدامات لازم در مسیر دلارزدایی، جایگزینی حساب ارزی به جای تبادل اسکناس دلار در داخل کشور است به گزارش جامعه خبری تحلیلی «بهارستان آنلاین» ؛ مهدی عسگری با تاکید بر اینکه در این جنگ اقتصادی، از دلار به عنوان یک مهمات علیه ما استفاده می‌شود؛ گفت:  حساب ارزی با در نظر گرفتن سود منطقی می‌تواند بازار ارز را در کشور شفاف و قابل مدیریت کند. لازمه‌ی آن این است که تمام مبادلات در داخل کشور از طریق حساب ارزی انجام شود. وی با تاکید اینکه با حساب ارزی هرگونه نیاز به اسکناس دلار نیز برای مسافرین یا تجار طبق سازوکار قانونی قابل تامین خواهد بود؛ خاطرنشان کرد: برخی صنوف برای خارج شدن از چرخه مالیات و نظارت‌پذیری، مخارج خود را به دلار دریافت می‌کنند. عسکری در پایان تاکید کرد :  نباید اجازه داده شود در این شرایط تحریمی و جنگ

ادامه مطلب »

پربحث ترین

شبکه اجتماعی

استانها

تصویر روز: