
با اولویتبندی سهمیه آرد مصرف نان مناسب و اسراف نمیشود
نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً باید یارانه نان داده شود؛ چون مصرف روزانه مردم است. تقریباً با یارانهای که در حوزه گندم و نان در بودجه مصوب کردیم، شرایط ثابت باقی میماند. به گزارش «ترسیم آنلاین» ؛ رحیم زارع، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی در خصوص یارانه نان گفت: در بودجه ۱۰۴ هزار میلیارد تومان برای خرید گندم در نظر گرفتیم و اختیارات لازم هم به دولت دادیم تا از محل تبصره ۱۴ بتواند پول گندم را از ردیفهای دیگر که یکی از آنها حوزه شهرداریها بود پرداخت کند. وی در ادامه بیان کرد: یارانه نان بویژه به قشر فقیر جامعه که نان غذای اصلی آنها است، باید داده شود. بنده هم مخالف هستم که یارانه نان حذف شود. این نماینده در خصوص اسراف شدن نان توضیح داد: اینکه نان اسراف میشود و برای خوراک دام میرود و از این دست ایرادها
