
کاخ سفید: گفتگوها با ایران بسیار مثبت و سازنده بود
۲۱:۳۲
بدون دیدگاه
کاخ سفید به دنبال گفتگوهای بین هیاتهای ایرانی و آمریکایی در پایتخت عمان، اعلام کرد که این گفتگوها بسیار مثبت و سازنده بود.

کاخ سفید به دنبال گفتگوهای بین هیاتهای ایرانی و آمریکایی در پایتخت عمان، اعلام کرد که این گفتگوها بسیار مثبت و سازنده بود.