
لایحه عفاف و حجاب در مجلس با ارسال دولت و پذیرش قوه قضائیه و دولت نهایی شده است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه عفاف و حجاب گفت: برای کاهش برخوردهای سلیقهای، وظیفه برخورد با افرادی که بدپوششی دارند، به قوه قضائیه سپرده شده است. به گزارش«ترسیم آنلاین» ؛ فاطمه قاسمپور، درباره لایحه عفاف و حجاب که هفته گذشته در صحن مجلس مدت زمان اجرای آن به تصویب رسید و به شورای نگهبان ارسال شد، گفت: نسبت به مصوبه مجلس انتقاداتی مطرح است که اگرچه برخی از انتقادات بدون توجه به متن مصوب مطرح شده، اما در هر صورت این نقدها باید مورد بحث و گفتگو قرار گیرد. وی تشریح کرد: لایحه ارسالی دولت که بدون در نظر گرفتن بخشهای فرهنگی و تکالیف ایجابی دستگاهها نوشته شده بود، در بخش قضائی رویکرد تخلفانگاری را مدنظر قرار داده بود. در بحثهای کارشناسی با کارشناسان مختلف اجتماعی و حقوقی و قضائی به این رویکرد نقدهای جدی از ناحیه کارشناسان وارد شده بود. رئیس فراکسیون زنان
