
دولت باید پای کار بیاید تا بتوانیم در برنامه هفتم همسانسازی حقوقها را عملی کنیم
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس مُصر است که همسانسازی حقوقها انجام شود و امیدواریم دولت همکاری کند و پای کار بیایید تا بتوانیم در برنامه هفتم این مهم را عملی کنیم. به گزارش «ترسیم آنلاین» ؛ علی اصغرخانی، درباره همسانسازی حقوقها در برنامه هفتم توسعه گفت: مجلس مُصر است که همسانسازی انجام شود، البته اشکالاتی دارد که دولت باید آنها را اصلاح کند اما اینکه این اتفاق خوب در کشور بیفتد جایش خالی است و حتما باید انجام شود. این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه همسانسازی از کارهایی است که برای همه مجموعه حقوقبگیرها مهم است، عنوان کرد: لذا قابل قبول هم نیست یک وزارتخانه افرادش ۵۰ یا ۶۰ میلیون حقوق بگیرند و یک وزارتخانه دیگر کارکنان ۶ یا ۷ میلیون تومان حقوق بگیرند این فاصله طبقاتی و این بیعدالتی برای ما قابل قبول نیست. وی تاکید کرد: همسانسازی به ما میگوید بلاخره فرمول حقوقی برای
