نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه افراد با نظرات متفاوت در صداوسیما حضور پیدا کنند خوب است اما با هر چیزی که به شعور مردم ایران توهین کند مخالف هستیم.

به گزارش«بهارستان آنلاین» ؛ جواد نیک‌بین عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارنظر فعال مجازی در صداوسیما که جامعه را متعلق به حزب اللهی‌ها دانست ؛ گفت: جامعه برای همه‌ی مردم است و حزب اللهی و غیر حزب اللهی نداریم و برای آن خط کش نداشته زیرا از درون افراد خبر نداریم.

وی افزود: اینکه خط کش بگذاریم که این فرد حزب اللهی است یا نیست اشتباه است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: مملکت متعلق به آن کسی است که در ایران زندگی می‌کند و دلش در گرو و دلداده ایران است.

این نماینده مجلس  در ادامه گفت: تقسیم کردن افرادی که بگوییم سرخ یا سبز هستند و با ما نیستند تصمیم اشتباهی است.

نیک بین گفت: اینکه افراد با نظرات متفاوت در صداوسیما حضور پیدا کنند خوب است اما با هر چیزی که به شعور مردم ایران توهین کند مخالف هستیم.

وی افزود: هر چیزی که بخواهد وحدت مردم را بشکند و افراد را به سیاه و سفید و صفر و صد تقسیم کند اشتباه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پست های مرتبط

Picture of ترسیم نیوز-ترسیم خبر

ترسیم نیوز-ترسیم خبر

آنان که رهسپار دیار هنر شدند
یابنده بصیرت و صاحب نظر شدند

واقف به کار عقل شدند و به سر عشق
آنان که اهل دانش و اهل هنر شدند

تصویر روز: