جلسه شورای فرهنگی رسانه ملی

صداوسیما ظرفیت تبیین جهانی انقلاب اسلامی را دارد / تأکید بر تعمیق همکاری حوزه علمیه و رسانه ملی

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در جلسه شورای فرهنگی رسانه ملی که به صورت ویدئو کنفرانسی در صداوسیمای استان قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام صادق (ع)، هفته وحدت و دفاع مقدس، بر جایگاه محوری رسانه ملی در ترویج معارف اسلامی، تبیین کلان‌نظریه انقلاب اسلامی و صیانت از گفتمان متعالی امام خمینی (ره) تأکید کرد.

ادامه مطلب »

حزب‌اللهی و غیر حزب‌اللهی نداریم و جامعه برای همه‌ی مردم است

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه افراد با نظرات متفاوت در صداوسیما حضور پیدا کنند خوب است اما با هر چیزی که به شعور مردم ایران توهین کند مخالف هستیم. به گزارش«بهارستان آنلاین» ؛ جواد نیک‌بین عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارنظر فعال مجازی در صداوسیما که جامعه را متعلق به حزب اللهی‌ها دانست ؛ گفت: جامعه برای همه‌ی مردم است و حزب اللهی و غیر حزب اللهی نداریم و برای آن خط کش نداشته زیرا از درون افراد خبر نداریم. وی افزود: اینکه خط کش بگذاریم که این فرد حزب اللهی است یا نیست اشتباه است. نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: مملکت متعلق به آن کسی است که در ایران زندگی می‌کند و دلش در گرو و دلداده ایران است. این نماینده مجلس  در ادامه گفت: تقسیم کردن افرادی که بگوییم سرخ یا سبز هستند

ادامه مطلب »

آزادی ترس ندارد؛ آزادی اصل مجلس است/مجلس باید مجلس همه مردم باشد/ نمی‌خواهیم فقط اشرافیت در مجلس باشند!

علیرضا محجوب گفت: باید آزادی گروه‌ها و افراد تامین شود و افراد قهر کرده را با صندوق‌های رای آشتی دهیم؛ این رسالت باید جدی گرفته شود. به گزارش خبرگزاری«ترسیم»، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) در مورد جایگاه مجلس شورای اسلامی و اهمیت حضور نخبگان برای به وجود آوردن یک مجلس مطلوب گفت: ما مجلس شورا را سمبل اکثریت و بلکه همه مردم می‌دانیم؛ مجلس باید کانون کوچک شده‌ای از مردم باشد و نظرات همه مردم را منعکس کند، سامان بدهد و به شکل قانون، عرضه کند. بنابراین از نظر ما نخبه یعنی همه مردم ایران خصوصاً کارگران و کشاورزان و همه آن‌هایی که در مشاغل مختلف فعالند از جمله کارمندان و بازنشستگان؛ نخبه هر کسی است که کار و تلاش می‌کند و در ساختنِ آینده کشور سهیم است. وی افزود: امروز عبارت نخبگی در آیین نامه انتخابات نادرست معنی شده، می‌گویند نخبه کسی است که مدرک فوق لیسانس داشته باشد،

ادامه مطلب »

متأسفانه بعضی‌ها به دنبال مشارکت حداقلی و انتخاب خودشان هستند و این یک حرکت بر خلاف رهنمود‌های رهبری است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت:بنده قصد ثبت‌نام در انتخابات ندارم، اما معتقدم هر کس تجربه بیشتری در مجلس داشته باشد، اثرگذاری بیشتری در مجلس خواهد داشت به گزارش خبرگزاری«ترسیم»؛ محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نقش و جایگاه احزاب و جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش رو، گفت: یک ابزار برنده دو طرفه هست، این دو مرحله‌ای شدن انتخابات و از یک جهت می‌تواند مفید باشد و یک نگرانی جدی هم بنده و بعضی از فعالین سیاسی دارند که این موضوع تقریبا فی‌البداهه و یک دفعه مطرح شد، خب کمی فضا را برای بعضی‌ها سخت کرد. وی افزود: پیش‌بینی بنده این است که ثبت‌نام‌ها زیاد خواهد بود و انشاءالله بر انگیزه همه کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، احترام قائلیم، اما جریان‌های نماینده‌شناس و کسانی که می‌توانند در مجلس مؤثر باشند، این‌ها که بنده با آن‌ها صحبت می‌کنم یک مقدار شوکه شده‌اند. نماینده پیشین مجلس در ادامه گفت:

ادامه مطلب »

پربحث ترین

شبکه اجتماعی

استانها

تصویر روز: