وزیر امور خارجه در سی‌امین سالگرد نسل‌کشی سربرنیتسا نوشت: اگر جهان واقعاً از تراژدی سربرنیتسا درس گرفته بود، امروز شاهد نسل‌کشی دیگری علیه مسلمانان، این‌ بار در غزه، نبودیم.
تهران- ترسیم – وزیر امور خارجه در سی‌امین سالگرد نسل‌کشی سربرنیتسا نوشت: اگر جهان واقعاً از تراژدی سربرنیتسا درس گرفته بود، امروز شاهد نسل‌کشی دیگری علیه مسلمانان، این‌ بار در غزه، نبودیم.
به گزارش گروه بین الملل ترسیم نیوز، سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه در حساب ایکس خود نوشت: سال گذشته، سازمان ملل متحد تاریخ ۱۱ ژوئیه را به «روز جهانی یادبود نسل‌کشی سربرنیتسا» اختصاص داد. این روز، یادآور ننگی است برای آنان که یا در این جنایت هولناک همدست بودند یا با سکوت خود راه را برای قتل‌عام هزاران مسلمان بی‌گناه هموار کردند.
در سی‌امین سالگرد این فاجعه دردناک، جمهوری اسلامی ایران با ادای احترام به شهدای بی‌گناه این نسل‌کشی، همبستگی خود را با بازماندگان و خانواده‌های آنان اعلام می‌دارد. اگر جهان واقعاً از تراژدی سربرنیتسا درس گرفته بود، امروز شاهد نسل‌کشی دیگری علیه مسلمانان، این‌بار در غزه، نبودیم.
ایران همواره در کنار مظلومان خواهد ایستاد؛ چه در بوسنی و هرزگوین و چه در فلسطین

ایرنا

لینک کوتاه خبر:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پست های مرتبط

Picture of ترسیم نیوز-ترسیم خبر

ترسیم نیوز-ترسیم خبر

آنان که رهسپار دیار هنر شدند
یابنده بصیرت و صاحب نظر شدند

واقف به کار عقل شدند و به سر عشق
آنان که اهل دانش و اهل هنر شدند

تصویر روز: