آلودگی‌هوا به بیماری‌های تنفسی دامن می‌زند | الزامی شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی

فوق تخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه با سردتر شدن هوا شاهد افزایش ابتلا به بیماری‌های تنفسی هستیم، گفت: افزایش آلودگی‌هوا نیز در ابتلا به بیماری‌های تنفسی تاثیر گذار است. به همین دلیل وزارت بهداشت استفاده از ماسک در اماکن عمومی را الزامی کرده است. به گزارش ترسیم آنلاین، دکتر عالیه پوردست، فوق تخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه با کاهش دمای هوا و افزایش آلودگی‌هوا شاهد افزایش ابتلا به بیماری‌های تنفسی‌هستیم، افزود: برای پیشگیری از بیماری پس از بحث واکسیناسیون شهروندان باید در اماکن شلوغ از ماسک استفاده کنند و با توجه به اینکه میزان ابتلا به بیماری‌های تنفسی در حال افزایش است، وزارت بهداشت و درمان استفاده از ماسک را در اماکن عمومی الزامی اعلام کرده است. وی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک در پیشگیری از بیماری‌های تنفسی موثر است، عنوان کرد: به دلیل سردی هوا در اماکن عمومی این روز‌ها تهویه هوا بدرستی

ادامه مطلب »

پربحث ترین

شبکه اجتماعی

استانها

تصویر روز: