
پلنگ ایرانی در فیروزکوه دیده شد
۰۱:۰۲
بدون دیدگاه
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تصویربرداری کمیاب و موفق از دو قلاده پلنگ ایرانی در ارتفاعات شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: این رویداد نماد بهبود وضعیت زیستگاههای حیاتوحش و نشانه سلامت اکوسیستم در این منطقه است.
