
دستگاه های مسئول در حوزه هوای پاک بگویند برای این موضوع چه برنامه ای دارند؟
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: دستگاه های مسئول در حوزه هوای پاک بگویند برای این موضوع چه برنامه ای دارند و چه میزان اعتبار قرار داده اند؛ اگر برنامه ندارند و اعتبار نگذاشته اند ، وای بر حال آنها! به گزارش بهارستان آنلاین ؛ مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تذکر جلسه گذشته خود در خصوص آلودگی هوا اظهار داشت: این تذکر و نکات مطرح شده ، بر اساس گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بوده است. وی افزود: نکتهای اگر هم هست بر اساس این گزارش مطرح کردم و گزارش را امروز در اختیار خبرنگاران و ریاست محترم شورا هم قرار دادهام . پیرهادی ادامهداد: دیشب با سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ صحبت کردم و ایشان هم اعلام آمادگی کردند که در صورت دعوت شورای اسلامی شهر تهران

درویشیان یا اسامی نمایندگان را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه کند یا تبعات حقوقی اظهاراتش را بپذیرد
در گزارشی که کمیسیون اصل ۹۰ رسید نامی از ۷۰ نماینده ای که خودرو تحویل گرفته باشند نیست اگر آقای درویشیان اسامی دارند یا در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دهند.
