تهران- ترسیم - سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر اشتباهات خودمان باختیم نه کیفیت تیم حریف.

تهران- ترسیم – سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر اشتباهات خودمان باختیم نه کیفیت تیم حریف.

به گزارش ترسیم نیوز ، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با الحسین اردن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲ که با حذف آبی‌پوشان همراه شد، اظهار داشت:همه بازی را دیدند. ما بهترین بودیم و مستحق برد بودیم.

وی افزود: به خاطر اشتباهات خودمان باختیم نه کیفیت تیم حریف.آنها فقط دفاع کردند و منتظر اشتباهات ما بودند.خوب کار کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که هزینه خیلی گزافی برای ما داشت.خیلی برای ما سخت است که اینگونه از رقابت‌ها کنار رفتیم.

سرمربی استقلال در پایان گفت:ما گل دوم را زدیم و گل سوم را هم می‌توانستیم بزنیم.با احترام تمام ولی باید بگویم نهایت بی عدالتی بود که ما شکست خوردیم.

لینک کوتاه خبر:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پست های مرتبط

Picture of ترسیم نیوز-ترسیم خبر

ترسیم نیوز-ترسیم خبر

آنان که رهسپار دیار هنر شدند
یابنده بصیرت و صاحب نظر شدند

واقف به کار عقل شدند و به سر عشق
آنان که اهل دانش و اهل هنر شدند

تصویر روز: