
ساپینتو: به اشتباهات خودمان باختیم/ سخت است که اینگونه از مسابقات کنار رفتیم
۰۰:۴۸
بدون دیدگاه
تهران- ترسیم – سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر اشتباهات خودمان باختیم نه کیفیت تیم حریف.

تهران- ترسیم – سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر اشتباهات خودمان باختیم نه کیفیت تیم حریف.