
حزب الله: تجاوز وحشیانه به یمن جنایت جدیدی است که به پرونده جنایات صهیونیستها اضافه شده است
۰۹:۴۸
بدون دیدگاه
حزبالله در بیانیهای عمیقترین تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به ملت برادر یمن و رهبری مبارز آنها به رهبری سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، به خاطر شهادت مجاهد احمد غالب الرهوی، نخست وزیر دولت تغییر و بازسازی، به همراه گروهی از وزیران، در نتیجه تجاوز خائنانه و بزدلانه صهیونیستی که جلسه رسمی غیرنظامی دولت یمن در صنعا را هدف قرار داد، ابراز کرد.
