کیفیت برنامه هفتم نسبت به برنامه‌های پیشین مزیت‌های قابل توجهی خواهد داشت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره‌ی وجود نارضایتی دولت نسبت به برنامه هفتم توسعه گفت: در حوزه کارشناسی نظرات مختلفی داریم آنچه در کمیسیون تلفیق تصویب شد؛ دولت در برخی حوزه‌ها نظر مثبت داشت اما در برخی حوزه‌ها اختلاف نظر وجود دارد اما کاهش آن در صحن علنی این مفهوم را دارد که ما در تلاش هستیم با دولت تفاهم برسیم. به گزارش «ترسیم آنلاین» ؛ مجتبی رضاخواه نایب رئیس دوم کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و نماینده مردم تهران در خصوص بررسی لایحه برنامه هفتم گفت: در برنامه هفتم مجموعه دولت تلاش بسیار داشت و برنامه با نقاط قوت و ضعف همراه بود. ما معتقدیم در کمیسیون تلفیق نقاط ضعف بیشتر شده است در حالیکه حجم مصوبات زیاد است و البته بخشی از این حجم خیلی اهمیت ندارد. آنچه در کمیسیون تلفیق آمده در صحن علنی خلاصه‌تر خواهد شد و نقاط قوت آن حفظ می‌شود. نایب رئیس دوم

ادامه مطلب »

پربحث ترین

شبکه اجتماعی

استانها

تصویر روز: